فریزر میز کاری ۲ متری استیل


فریزر میز کاری محصولی 2 کاره که هم برای فریز کردن محصولات و هم به عنوان میز کار می توان از آن به صورت کاملا بهینه استفاده نمود.

فریزر میز کاری ۲ متری استیل

فریزر ها از جمله دستگاه های برودتی هستند که نیازی مبرم به آنها در انواع مشاغل وجود دارد و تقریبا بدون آنها نمی توان مشاغل مربوطه را ادامه داد. یکی از انواع فریزر ها ، فریزر میز کاری ۲ متری استیل است که این محصول با کارایی بالای خود محبوبیت زیادی نزد مشتریان دارد و شما عزیزان می توانید از این محصول درون رستوران ها، اماکن تجاری مانند : مغازه های فروش پروتئینی مانند مرغ، گوشت، ماهی، میگو و غیره استفاده نمایید. شما می توانید از این محصول به صورت بهینه استفاده نمایید و همزمان که از وظیفه اصلی آن یعنی فریز کردن استفاده می نمایید بتوانید از قسمت رویه آن به عنوان میز کار استفاده کنید و انواع وسایل مورد نیاز خود را بر روی آن قرار دهید. جنس بدنه این محصول از ورق استیل ۳۰۴ ضد زنگ کار شده که علاوه بر استحکام و دوام بالا  خاصیت ضد زنگ و ضد خوردگی دارد و باعث می شود تا دستگاه طول عمر بیشتری داشته باشد .این محصول در قسمت زیرین خود دارای چرخ های محکم و مقاومی است که شما به سادگی می توانید آن را جا به جا نمایید، درب های دستگاه به صورت لولایی کار شده تا شما بتوانید به سادگی به فضای درون محفظه فریزر به صورت کامل دسترسی داشته باشید و از آن استفاده بهینه نمایید همچنین این دستگاه دارای ترموستات دیجیتال بوده که با استفاده از نمایشگر دیجیتال خود این امکان را به شما می دهد تا شما به سادگی بتوانید از دمای درون این محصول مطلع شده و آن را به دمای دلخواه خود برسانید. این دستگاه دارای طول ۲ متر بوده اما با توجه به نیاز مشتری می‌ توان آن را به صورت سفارشی در ابعاد دیگری نیز طراحی ، تولید و ساخت نمود . رضایت شما در اولویت ما قرار دارد.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

مدیریت : 09122777640 - کارشناس فروش : 09108833603

0
Would love your thoughts, please comment.x
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد
👋 سلام، میتونم کمکتون کنم؟