فریزر ایستاده شش درب استیل


فریزر ۶ درب استیل یکی از بهترین دستگاه هایی است که می توان هم در مصارف خانگی و تجاری از آن استفاده نمود با قدرت 780 وات و برق مصرفی ۲۲۰ ولت به همراه ظرفیت ۱۶۰۰ لیتری دستگاهی بسیار مقرون به صرفه به حساب می آید

فریزر ایستاده شش درب استیل

 فریزرها  از انواع دستگاه های برودتی هستند که می‌توان از آن جهت نگهداری انواع محصولات خوراکی پروتئینی به مانند گوشت، مرغ، ماهی، میگو، سبزیجات و … استفاده نمود امروزه از این دستگاه می توان در انواع مشاغل تجاری و یا حتی مصارف خانگی نیز بهره برد در این مطلب قصد داریم تا یکی از بهترین محصولات برودتی را به شما معرفی نماییم. فریزر ایستاده ۶ درب یکی از بهترین دستگاه های موجود بوده به دلیل اینکه شما می توانید از این دستگاه هم در مصارف تجاری و هم در مصارف خانگی استفاده نمایید. مصارف تجاری دستگاه به مانند رستوران‌ها، خوراک پزی های بزرگ، فروشگاه های زنجیره ای، هتل ها، و سایر اماکن تجاری استفاده نمایید. این دستگاه دارای شش درب مجزا بوده که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به تمامی فضای درون محفظه فریزر دسترسی کامل داشته باشید .  این دستگاه دارای ظرفیت ۱۶۰۰ لیتری بوده که فضای وسیع را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و همچنین با موتوری به قدرت ۷۸۰ وات و برق مصرفی ۲۲۰ ولت امکان استفاده در مصارف خانگی را به شما می دهد. وزن دستگاه با بسته بندی کامل ۱۵۰ کیلو گرم بوده است، همچنین دارای ابعاد طول ۱۸۴۵ میلی متر و عرض ۷۴۵ میلی متر و ارتفاع ۱۹۵۰ میلی متر است. این دستگاه به رنگ نقره ای و از ورق استیل استنلس کار شده که از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و دارای نمایشگر دیجیتال دما بوده که دمای محفظه کابین را به شما اطلاع می دهد. برای جا به جای این دستگاه نسبتاً بزرگ هم طراحی استانداردی صورت گرفته و از چرخ های محکم و مقاومی استفاده شده تا شما بتوانید به سادگی این دستگاه را جا به جا نماید.

برخی از ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه فریزر ایستاده شش درب استیل:

  • سبک: تک درجه ای
  • گواهینامه: CE
  • ظرفیت: ۱۶۰۰L
  • درجه حرارت: -۲۳ ~ ۰
  • نوع سرمایش: خنک کننده مستقیم
  • اندازه: ۱۸۴۵ * ۷۴۵ * ۱۹۵۰mm
  • قدرت: ۷۸۰w
  • رنگ: نقره ای
  • ولتاژ: ۲۲۰v

 

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

5 2 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

سلام قیمت فریزر ایستاده ۲درب وویترینی می خواستم

پشتیبانی سایت
مدیر
1 سال قبل
Reply to  ناشناس

سلام تماس بگیرید

مدیریت : 09122777640 - کارشناس فروش : 09108833603

2
0
Would love your thoughts, please comment.x
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد
👋 سلام، میتونم کمکتون کنم؟