فریزر خوابیده روباز فروشگاهی ۲ متری


فریزر خوابیده روباز فروشگاهی 2 متری یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات فروشگاهی بوده که از امکانات بسیاری همچون ترموستات دیجیتال ، پرده شب، سبد جداسازی و چندین مزیت دیگر برخوردار است.

فریزر خوابیده روباز فروشگاهی ۲ متری

در فروشگاه ها یکی از انواع محصولاتی که بسیار پر مصرف و  قابل استفاده است انواع فریزر ها و یخچال ها هستند. امروز در این مطلب قصد داریم تا دستگاهی را به شما معرفی نماییم که کاربرد بسیاری را در انواع فروشگاه های زنجیره ای، هایپر مارکت ها، فروشگاه های بزرگ و … دارد به دلیل روباز بودن این محصول می توان به صورت مداوم و پیوسته درون این محصول را از اجناس و محصولات مورد نظر پر و خالی نمود. فریزر خوابیده فروشگاهی روباز یکی از انواع مختلف فریزر های خوابیده است این سیستم که به صورت بدون برفک خدمت شما عزیزان ارائه می شود دارای سیستم کنترل حفاظت الکترونیکی و الکترومکانیکی است و همچنین دارای کاور شب به مانند محصولات پرده هوا بوده به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی در آن تعبیه شده است همچنین بدنه خارجی دستگاه از ورق های گالوانیزه با پوشش رنگی الکترواستاتیک یا استیل کار شده است. یکی دیگر از مزیت هایی که باعث شده تا این محصول متمایز گردد قابلیت نصب سبدهای جداسازی محصولات درون آن بوده که شما می توانید به سادگی سبدها را درون فریزر قرار داده و محصولات خود را قسمت بندی نمایید همچنین این محصول با کیفیت به صورت اصولی و استاندارد عایق بندی شده با فوم تزریقی پلی یورتان بوده. ترموستات دیجیتال این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا به سادگی و راحتی از دمای درون محفظه مطلع شده و آن را به دمای دلخواه خود برسانید.

برخی از ویژگی ها و مشخصات فریزر خوابیده روباز فروشگاهی ۲ متری:

  1. کف Stainless Steel.
  2. بدنه خارجی گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک یا استیل.
  3. نوار مقاوم قیمت گذاری.
  4. دارای سیستم کنترل حفاظت الکترونیکی و الکترومکانیکی.
  5. روشنایی LED با قابلیت تغییر رنگ با تنوع ۲۵۶ رنگ مختلف با ریموت کنترل (جهت متمایز کردن کالا).
  6. ضربه گیر کالسکه از جنس PVC.
  7. دارای کاور شب، جهت صرفه جویی در مصرف انرژی.
  8. قابلیت نصب سبد های جداساز.
  9. بدنه عایق شده با عایق تزریقی پلی یورتان با دانسیته ۳m/40kg.
  10. بدون برفک.
  11. قابلیت چاپ اختصاصی روی بدنه.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

مدیریت : 09122777640 - کارشناس فروش : 09108833603

0
Would love your thoughts, please comment.x
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد
👋 سلام، میتونم کمکتون کنم؟