فریزر ایستاده سه درب نوفراست


فریزر ایستاده 3 درب که از تکنولوژی نوفراست بهره می برود و امکاناتی همچون: عایق بندی اصولی، مجهز به سیستم کنترل الکترونیکی و الکترومکانیکی، ترموستات دیجیتال و ... است.

فریزر ایستاده سه درب نوفراست

یکی از انواع فریزر های موجود در بازار فریزر های ایستاده نوفراست هستند.  نوفراست از جمله تکنولوژی های به روز و مدرن دنیا است که در ساخت انواع فریزر و یخچال از آن استفاده می شود به صورت کلی کلمه انگلیسی NoFrost به معنی بدون برفک بوده یعنی دستگاهی که در اختیار شما قرار می گیرد کاملاً عاری از برفک بوده و دیگر به مانند قدیم هیچ دردسری از بابت تمیز کردن فریزر نخواهید داشت . برای اینکه بهتر با مبحث نوفراست بودن فریزر آشنا شوید در زیر به آن اشاره خواهیم نمود:

در لوازم خانگی نوفراست هوای سرد در اطراف فریزر توسط یک فن پخش می شود. در وسایل سرمایشی مدرن دستگاه تبخیر در پشت قفسه های غذا تعبیه شده است و وقتی به درستی کار کند قطره های کوچک یخ روی دیواره پشتی دیده می شود در حالیکه در سیستم دیفراست ممکن است آب دیده شود. این دستگاه  عایق بندی شده به صورت فوم تزریقی پلی یورتان است که مانع از اتلاف انرژی و هدر رفت برودت درون کابین فریزر می شود، دستگاه دارای ۳ درب تمام شیشه ای بوده که شیشه های به کار رفته درون آن از جنس دوجداره و پر شده با گاز آرگون است که خود یک عایق حرارتی بسیار قوی به شمار می آید همچنین مجهز به طبقات متحرک بوده که این امکان را به شما می دهد تا طبقات را بر طبق سلیقه و نیاز خود در محل مورد نظر جای داده و محصولات خود را دسته بندی و طبقه بندی نموده و در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

برخی از مشخصات و ویژگی های فریزر ایستاده نوفراست:

  1. بدنه عایق تزریقی پلی یورتان با دانسیته ۴۰ kg/m3
  2. مجهز به کمپرسور قدرتمند ۲HP
  3. مجهز به سیستم اتودیفراست الکتریکی و HotGas
  4. مجهز به شیر انبساط ترموستاتیکی هوشمند با Equalizer
  5. مجهز به سیستم کنترل الکترونیکی و الکترومکانیکی
  6. مجهز به سیستم تخلیه و تبخیر رطوبت مجهز به ترموستات دیجیتال با دو سنسور
  7. فریزر با طبقات متحرک جهت چیدمان مطلوب

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

مدیریت : 09122777640 - کارشناس فروش : 09108833603

0
Would love your thoughts, please comment.x
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد
👋 سلام، میتونم کمکتون کنم؟