ساخت سفارشی فریزر صندوقی آزمایشگاهی


فریزر صندوقی آزمایشگاهی یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات آزمایشگاه می باشد که درباره کارایی و قیمت و .. فریزر صندوقی آزمایشگاهی بیشتر توضیح خواهیم داد.

آزمایشگاه ها از اجزا و دستگاه های متنوعی تشکیل شده اند که یکی از این وسایل مهم، فریزر صندوقی می باشد؛ که در ادامه درباره کاربردها، ویژگی ها و طریقه سفارش آن بیشتر توضیح خواهیم داد. تا در صورت تمایل برای تهیه فریزر صندوقی آزمایشگاهی بتوانید بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

فریزر صندوقی آزمایشگاهی چیست؟

هر یک از آزمایشگاه های بالینی و یا تحقیقاتی برای تکمیل تجهیزات خود، نیاز به فریزر آزمایشگاهی دارند که می توان برای نگهداری نمونه های بزرگ از آنها استفاده کرد. این فریزرهای آزمایشگاهی، مدل های مختلفی دارند که هر یک نیز از اجزای قابل انعطافی تشکیل شده است. در هنگام خرید به نکاتی از قبیل ترموستاتی با قابلیت تنظیم شدن، محدوده میزان افزایش و یا کاهش دما، توزیع دما به صورت پیوسته، بکاربردن گازهایی بی خطر برای محیط زیست در طراحی این فریزرها باید توجه کرد.

انواع فریزرهای آزمایشگاهی

۱_ فریزر آزمایشگاهی کوچک و رومیزی

۲_ فریزر آزمایشگاهی فوق سرد

۳_ فریزر آزمایشگاهی فوق سرد ایستاده

۴_ فریزر صندوقی آزمایشگاهی

۵_ فریزر آزمایشگاهی برای مصارف خاص

کاربرد فریزر صندوقی آزمایشگاهی چیست؟

از فریزر صندوقی آزمایشگاهی در بخش های مختلفی از جمله بیمارستان ها، آزمایشگاه های تحقیقاتی، بانک خون، موسسه های تحقیقاتی در زمینه پیشگیری از اپیدمی کاربرد دارند که از آن به منظور نگهداری نمونه هایی از قبیل ویروس ها، باکتری ها، نمونه های خونی، بند ناف، برخی سلول ها مانند یوکاریوت ها استفاده می شود. از ویژگی های خوب فریزر صندوقی آزمایشگاهی این است که به راحتی می توان آن را در هر گوشه ای از اتاق آزمایشگاه قرار داد و کمترین فضای ممکن را به خود اختصاص می دهد. این تکنولوژی با صدایی بسیار کم، قدرت و انرژی بالا یکی از پرکاربردترین دسته از فریزرهای آزمایشگاهی می باشد.

 

ساخت سفارشی فریزر صندوقی برای آزمایشگاه

در صورتی که آزمایشگاه شما محدودیتی نداشته باشد و فضای کافی در اختیار داشته باشید می توانید از نمونه های آماده و از پیش ساخته شده فریزر صندوقی آزمایشگاهی استفاده نمایید. اما در صورتی که بخواهید فریزری متناسب با اندازه یک قسمت از محیط کار خود را داشته باشید می توانید نمونه مورد نظر خود را با تمامی ویژگی های ابعادی دلخواه را سفارش دهید تا ما برای شما بسازیم. ساخت فریزر صندوقی آزمایشگاهی این امکان را به شما می دهد تا در صورت امکان، فریزری متناسب با نیاز و هدف خود تهیه کنید و استفاده نمایید این کار می تواند از نظر مالی نیز مقرون به صرفه تر باشد.

گارانتی و قیمت فریزر آزمایشگاهی

خرید خوب، یعنی خریدی همراه با گارانتی پس از فروش که این اطمینان را در اختیار شما می گذارد تا در صورت بروز برخی مشکلات بتوانید بدون پرداخت هزینه برای تعویض قطعات و یا تعمیرات آن اقدام نمایید. در صورت تمایل برای خرید فریزر صندوقی آزمایشگاهی شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش ما پیش فاکتور دریافت کرده و خرید خود را انجام دهید.

قیمت های این فریزرها بستگی به نوع سفارش شما و یا سایز و ابعاد آن دارد و قیمت آن ممکن است دچار تغییراتی شود که ما توصیه می کنیم اطلاعات دقیقی در اختیار ما قرار دهید تا قیمت آن برای شما محاسبه شود .

آن چه که درباره فریزر صندوقی آزمایشگاهی گفته شد تنها بخشی از ویژگی های این کالا بود که به دلیل افزایش آگاهی شما در هنگام خرید این محصول ارائه شد. با مراجعه به ما فریزر مورد نظر شما را می سازیم و آن را به هر کجا از ایران که بخواهید ارسال می کنیم. فریزیهای ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش کامل هستند که خیال شما را از بابت خرید راحت می کند.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید فریزر صندوقی آزمایشگاهی و نحوه ارسال و سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

1 1 vote
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ناشناس
ناشناس
5 سال ها قبل

برای ازمایشگاه به تعدادی فریزر صندوقی نیازمندیم
از کجا باید سفارش بدم

ناشناس
ناشناس
5 سال ها قبل

سلام
قیمت فریزر صندوقی آزمایشگاهی رو ایمیل کنید

ناشناس
ناشناس
5 سال ها قبل

سلام قیمت بدید

ناشناس
ناشناس
5 سال ها قبل

ما هم سفارش دادیدم امیدوارم خوب باشه

ناشناس
ناشناس
5 سال ها قبل

بنده از ایران فریزر خریداری کردم و راضی هستم

ناشناس
ناشناس
5 سال ها قبل

منم برای داروخانه سفارش دادم و راضی هستم

مدیریت : 09122777640 - کارشناس فروش : 09108833603

7
0
Would love your thoughts, please comment.x
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد
👋 سلام، میتونم کمکتون کنم؟