ساخت سفارشی فریزر بیمارستانی


فریزر بیمارستانی یکی از لوازم پرکاربرد آزمایشگاهی در بیمارستان ها می باشد. ایران فریزر انواع مدل های فریزر بیمارستانی را با طرح سفارشی عرضه می کند.

فریزر بیمارستانی یکی از دستگاه های مهم و پرکاربرد آزمایشگاهی در بیمارستان می باشد که کارآیی فراوانی دارد. ایران فریزر برای تسریع عمل خرید و همچنین سفارشی سازی کالای مد نظر شما کارشناسانش را جهت برآورد قیمت و هزینه به سراسر نقاط ایران ارسال می کند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت شرکت ما محصول مورد نظر خود را انتخاب و یا آن را سفارش دهید. ایران فریزر محصولاتش را به صورت تکی و عمده در اختیار مشتریان قرار داده و برای تمامی کالاها خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه داده است.

درباره فریزر بیمارستانی

فریزر بیمارستانی از مهم ترین دستگاه های آزمایشگاه بیمارستان می باشد. این یخچال فریزر دما را در بین ۸-۲۲ درجه زیر صفر نگه می دارد که بر روی آن دکمه ی تنظیم دما وجود دارد و می توان آن را در دمای دلخواه تنظیم کرد. ازفریزر بیمارستانی برای ضدعفونی کردن لوازم بیمارستانی استفاده می شود چرا که دمای بسیار پائین این دستگاه تمامی میکروب ها را از بین برده و لوازم بیمارستانی را استرلیزه می کند. همچنین از این دستگاه برای نگهداری نمونه استفاده می شود. قسمت داخلی این دستگاه از فلز ضد زنگ ساخته شده است و دارای یک پنل برای نمایش دمای دستگاه می باشد.

این فریزر باید در مکانی دور از بخاری یا هر مکان گرم دیگری نگهداری شود چرا که نگهداری آن در جای گرم باعث فشار آمدن به موتور دستگاه و خراب شدن آن خواهد شد. این دستگاه ها با صدای بسیار کم کار کرده و صدای آنها هیچ اذیتی نخواهد داشت.

موارد مصرف فریزر بیمارستانی

فریزرها در حالت کلی دمای پائینی تا حد زیر صفر دارند و برای منجمد کردن استفاده می شوند. فریزر بیمارستانی نیز دما را تا حد ۲۲ درجه زیر صفر می رساند. از فریزر بیمارستانی جهت نگهداری قطعات و لوازم بیمارستانی استفاده می شود. شاید این سؤال به ذهن شما برسد که چرا لوازم بیمارستانی را درون فریزر نگهداری می کنند. در پاسخ به سوال شما باید بگویم که با قرار دادن لوازم بیمارستانی درون این فریزر تمامی لوازم استرلیزه شده و تمامی میکروب های بر روی آن ها از بین می رود. بیمارستان ها یا مراکز دیگر اگر فریزر خاصی با مشخصات دلخواه در نظر دارند می توانند تولید محصول مد نظر خود را به ما بسپارند.

هزینه فریزر بیمارستانی

سؤال مهم دیگر این است که هزینه یا قیمت یک فریزر بیمارستانی فریزر آزمایشگاهی چقدر است؟ فریزر بیمارستانی یکی از ابزارهایی است که برای یک بیمارستان ضروری است چرا که بدون فریزر امکان استرلیزه کردن لوازم بیمارستانی وجود نخواهد داشت. شرکت ما با ساخت سفارشی فریزر بیمارستانی این امکان را به شما می دهد که محصولی که مد نظرتان را دقیقاً با همان امکاناتی که شما می خواهید در اختیار داشته باشید. قیمت این دستگاه قیمت چندان بالایی ندارد و ایران فریزر این هزینه را به حداقل رسانده است. خریداران این دستگاه می توانند با مراجعه به وب سایت ما تمامی اطلاعات فریزر بیمارستانی را مشاهده کرده و همچنین با مشاوره با کارشناسان ما بهترین محصول را خریداری نمایند. شرکت ما برای رفاه مشتریانش کارشناسی را جهت برآورد هزینه و قیمت کالا به سراسر نقاط ایران و حتی جهان می فرستد تا خریدی امن و با اطمینان را داشته باشید.

خدمات شرکت ایران فریزر

اگر به دنبال دستگاه فریزر بیمارستانی خاصی هستید و از هیچ جایی محصول مورد نظر خود را نیافته اید، شرکت ما با به کارگیری کارشناسان حرفه ای و زبده، توانایی تولید و ساخت سفارشی فریزر بیمارستانی مد نظر شما را دارد. شرکت ما جهت جلب رضایت مشتری تمامی خدمات پس از فروش فریزر بیمارستانی را ارائه می دهد و این امر باعث می شود که مشتری با خیال راحت از دستگاه خود استفاده نماید. این شرکت با دادن گارانتی به فریزر بیمارستانی تمامی معایب و اشکالات احتمالی بعد از به کارگیری را به گردن گرفته و جهت رفع هر مشکلی در فریزر بیمارستانی شما اقدام به تعمیر خواهد کرد. با خرید فریزر بیمارستانی محصول خریداری شده را درب منزل خود تحویل بگیرید. ایران فریزر با ارسال این محصول به سراسر نقاط ایران و جهان به فرآیند خرید این محصول سهولت بخشیده است.

سفارش فریزر بیمارستانی

فریزر بیمارستانی آزمایشگاهی موارد مصرف بسیاری دارد و ممکن است شما فریزر را برای مصارف خاصی بخواهید که فریزرهای موجود بازار به کار شما نمی آید. شرکت ما با بکارگیری بهترین قطعات و لوازم به دست کارشناسان و تعمیرکاران مجرب، این امکان را به شما می دهد که هر محصولی که مد نظر شماست را به ایران فریزر سپرده و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید. برای سفارش فریزر بیمارستانی که مد نظر شماست نیازی نیست که حتماً به فروشگاه ما مراجعه نمائید. شما میتوانید به راحتی به وب سایت شرکت مراجعه کرده و با پر کردن فرم، شرایط فریزری که در نظر دارید را وارد کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی و در کم ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل خواهند کرد و با پرسیدن اطلاعات کامل تر نسبت به راه اندازی دستگاه مورد نظرتان اقدام خواهند کرد.

فروش فریزر بیمارستانی

ایران فریزر برای برآورد هزینه و راه اندازی فریزر شما کارشناسان خود را به سراسر نقاط ایران و جهان ارسال می کند همچنین با ارائه خدمات پس از فروش و دادن گارانتی به محصول آماده ی خدمت رسانی می باشد. شرکت ما با قابلیت ارسال کالا به سراسر نقاط ایران به خرید سهولت بخشیده است. همچنین ایران فریزر ، فریزرها را به صورت تکی و هم به صورت عمده به فروش می رساند. فریزرهای تهیه شده از این شرکت همگی جنس اصل بوده و به علت داشتن گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش بهترین انتخاب برای خرید این محصول می باشد.

مزایا و موارد قابل توجه فریزر بیمارستانی

لوازم بیمارستانی به دلیل استفاده ی مداوم بر روی افراد متنوع و به علت جلوگیری از شیوع بیماری های واگیر و ضدعفونی کردن، باید درون فریزر قرار بگیرند. فریزر با آوردن دما تا ۳۰ درجه زیر صفر تمامی میکروب ها و ویروس ها را از بین برده و لوازم را به طور کامل استرلیزه و آماده ی استفاده خواهد کرد. همچنین از برخی از فریزها به منظور ذخیره سازی مواد زیستی نظیر ویروس، باکتری، خون و نطفه استفاده می شود. در صورت نبود این فریزرها مشکلات زیادی به وجود می آمد و می توان گفت کمک فراوانی به علم پزشکی کرده است. موردی که باید حتماً رعایت شود این است که برای راه اندازی و وصل کردن به برق حتماً از یک محافظ استفاده شود. البته لازم به ذکر است که فریزرها تا ۲ ساعت توانایی حفظ میزان خنکی را دارند ولی اگر مدت قطعی برق بیشتر از ۲ ساعت شود باید تمهیدات لازم انجام گیرد.

جهت ارسال کارشناس و با برآورد هزینه و درخواست پیش فاکتور با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با فرم درخواست پیش فاکتور رو تکمیل کنید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ناشناس
ناشناس
5 سال ها قبل

سلام قیمتشو بدید

ناشناس
ناشناس
5 سال ها قبل

قیمت بدید

مدیریت : 09122777640 - کارشناس فروش : 09108833603

2
0
Would love your thoughts, please comment.x
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد
👋 سلام، میتونم کمکتون کنم؟