بهترین فریزرهای پرده هوا را از ما بخواهید


فریزر پرده هوا، بیشتر در فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. با خرید فریزر پرده هوا از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید.

ایران فریزر تولید کننده انواع فریزر پرده هوا یا بدون درب در سایز و طرح های مختلف با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا است و دست شما را برای هر نوع انتخابی باز گذاشته است. فریزر پرده هوا، از انواع فریزر هایی است که در فروشگاه های زنجیره ای برای نگهداری مواد غذایی، به ویژه مواد غذایی فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرد. این فریزرها بدون درب هستند و باعث می شود دسترسی مشتریان به مواد غذایی بسیار راحت تر باشد. برای آرامش خاطر شما مشتریان عزیز تمامی محصولات تولیدی ما دارای ضمانت هستند. همچنین کلیه ی فریزر های پرده هوای شرکت ما از خدمات پس از فروش برخوردار می باشند.

در مواقعی که نتوانستید فریزر مطابق میل خود و متناسب با نیازتان را پیدا کنید، ما برای شما امکان ساخت سفارشی فریزر پرده هوا را فراهم کرده ایم تا فریزری، مطابق با نظریات و سلایق خود داشته باشید.

در همین راستا در این مقاله به بررسی ویژگی های فریزرهای پرده هوا، نحوه عملکرد آن ها، مزایای استفاده از فریزرهای پرده هوا و نحوه اطلاع از قیمت و خرید آن ها، پرداخته ایم.

ویژگی فریزر پرده هوا

امروزه در هر فروشگاهی به دلیل تنوع بسیار زیاد محصولات و مواد غذایی و بزرگ بودن فروشگاه ها، این نیاز را به وجود آورده است که در هر فروشگاه و یا سوپرمارکتی نوعی از یخچال فریزر ها وجود داشته باشد که مشتریان بتوانند به راحتی محصولات خود را انتخاب کنند و از درون یخچال بردارند. امروزه وجود فریرزهای پرده هوا این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا برخلاف، یخچال های قدیمی که درب داشتند و مشتری مجبور بود هر بار برای برداشتن محصول مورد نظر خودش، درب یخچال را باز و بسته کند، به راحتی بتوانند بدون وجود درب محصول خود را بر دارند. هر بار باز و بسته کردن درب یخچال های قدیمی باعث می شد که انرژی بسیار زیادی از یخچال ها به هدر برود و همچنین میزان مصرف انرژی نیز افزایش می یافت. یخچال فریزر های پرده هوا، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، بدون درب ساخته می شوند و باعث می شود که مشتریان زمان بیشتری را برای انتخاب محصول خود از میان تعداد زیاد محصولات داشته باشند.در حالت کلی فریزر های پرده هوا از نظر ساخت در ۲ نوع فریزرهای موتورخانه مرکزی و فریزرهای موتور سرخود موجود هستند. این دو مدل از نظر محل قرارگیری موتور یخچال با یکدیگر تفاوت دارند، به گونه ای که در حالت موتور سرخود، موتور یخچال در بالا و یا در زیر سیستم قرار می گیرد و در حالت موتورخانه مرکزی، یخچال ها از موتورخانه های مرکزی بهره می گیرند. یخچال فریزر های پرده هوایی که از نوع موتور خانه مرکزی هستند نسبت به نوع موتور سرخود مزایای بیشتری دارند. به طور مثال این یخچال ها فضای بسیار بیشتری برای محصولات دارند و از زیبایی بیشتری نیز برخوردار هستند.

به طور کلی یک فریزر بدون درب خوب  باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • سرمای تولید شده در تمام نواحی یخچال فریزر به طور یکسان پخش شود.
  • در ساخت بدنه یخچال و همچنین در موتور خانه ها از قطعات با کیفیت و مناسبی استفاده شده باشد.
  • فضای مناسبی داشته باشد و بتوان از تمام فضای آن برای چیدمان محصولات استفاده کرد.
  • تمامی نکات ایمنی لازم در هنگام نصب یخچال باید توسط شخصی که یخچال را نصب می کند به طور کامل رعایت شود تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

 

نحوه عملکرد یخچال فریزر پرده هوا

یخچال فریزر های پرده هوا، به نحوی ساخته شده اند که یک لایه ای از هوا را از طریق منافذی که در زیر طبقات وجود دارد، در فضای اطراف به وجود می آورد و باعث می شود که دمای یخچال پس از گذشت مدت زمان کمی، مثلاً ۱ دقیقه به حد مطلوب برسد. و از فاسد شدن مواد غذایی درون خود مانند هر نوع یخچال دیگری جلوگیری می کند.

ویژگی خاص و منحصر به فرد فریزر پرده هوا

 

  • ایران فریزر تولید کننده فریزر پرده هوا، با در نظر گرفتن ویژگی خاص فریزر پرده هوا، محبوبیت و شهرت بسیار زیادی را در بین تمام فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و… کسب کرده است. بدون درب بودن فریزر های پرده هوا، یک مزیت خاص و ویژه ای است که باعث می شود هم چیدمان محصولات در آن با سرعت و نظم بسیار بیشتری انجام شود و هم اینکه به دلیل جا دار بودن آن ها، مواد غذایی مختلف، مانند: انواع لبنیات ها، گوشت، مرغ، سوسیس، کالباس و… به راحتی در آن ها جای گیرند و مشتری بتواند به راحتی آن ها ببیند و انتخاب نماید.

ما برای شما امکان فروش اینترنتی فریزر پرده هوا را نیز فراهم کرده ایم، تا در صورت نداشتن وقت و زمان کافی برای مراجعه حضوری بتوانید به راحتی یخچال فریزر بدون درب دلخواه خود را، درب فروشگاهتان تحویل بگیرید.

مزایای استفاده از فریزر پرده هوا

استفاده از فریزر های پرده هوا نسبت به هر نوع سیستم دیگری مزایای بسیار زیادی دارد که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • در مقایسه با یخچال فریزرهای درب دار که به طور مداوم باز و بسته می شوند، در میزان مصرف انرژی به میزان قابل توجهی صرفه جویی می شود.
  • فریزر های پرده هوا بر خلاف فریزرهای درب دارد برفک نمی زنند که این خودش مزیت بسیار بزرگی در افزایش سرعت کار کارکنان است.
  • بدون داشتن یک مانع فیزیکی (شیشه) امکان داشتن دید کلی بر روی محصولات برای مشتری فراهم می شود.
  • به دلیل نداشتن درب، احتمال شکستن و ترک خوردن درب و خطرات ناشی از آن برای مشتریان وجود نخواهد داشت.

 

قیمت فریزر پرده هوا

فریزر های پرده هوا در رنج قیمت های گوناگونی وجود دارند که شما باید با توجه به ابعاد و کیفیتی که می خواهید آن ها را خریداری نمایید. شما می توانید برای اطلاع یافتن از قیمت و نحوه خرید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، تا مشاوران ما بتوانند پاسخگوی تمامی سوالات شما باشند.

اگر در هر نقطه ای از کشور و یا خارج از کشور زندگی می کنید، لازم نیست نگران این باشید که چگونه یخچال مورد علاقه خود را خریداری نمایید؛ چرا که ما برای شما امکان ارسال فریزر های پرده هوا را در اقصی نقاط کشور و همچنین سراسر دنیا را فراهم کرده ایم. و شما می توانید با انتخاب یخچال مورد نظر خود پس از مدت کوتاهی آن را تحویل بگیرید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ناشناس
ناشناس
5 سال ها قبل

قیمت فریزر پرده هوا رو برای من بفرستید

مدیریت : 09122777640 - کارشناس فروش : 09108833603

2
0
Would love your thoughts, please comment.x
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد
👋 سلام، میتونم کمکتون کنم؟